• pagina

News

Tendenze di cuncepimentu di u mobili - Accents di vetru canneatu Gillmore Space

Titulu di a pagina

Tendenze di cuncepimentu di u mobili - Accents di vetru scanalatu

Meta description

In quantu à i tendenzi di u disignu di l'internu, i mobili di vetru scanalati sò tornati in u focu.L'accenti di vetru testurizatu sò una di e tendenze di u mobili più altu di u 2023.

Parole chjave

Tendenze di design di mobili 30, tendenze di design d'interni 320, tendenze di mobili 2023, mobili di vetru scanalatu 30, tendenze attuali di design d'interni 70

img (1)

Tendenze di cuncepimentu di u mobili - Accents di vetru scanalatu

U mobili di vetru fluted hè un veru mumentu cum'è un must-have per u disignu interiore mudernu.L'accenti di vetru fluted sò u modu per andà sè vo circate una di e tendenzi di u mobili più caldi di 2023. I belli linii di vetru fluted parenu stupente quandu sò assuciati cù quercia liscia è cornici metalliche eleganti.I nostri mobili cuntempuranei utilizanu stu mischju di elementi di design chic per creà una splendida decorazione di casa.Quì spieghemu questa fantastica tendenza di cuncepimentu di mobili è cunsiglii per utilizà sti materiali stupenti in a vostra casa.

Tendenze di u Mobili di Vetru Fluted di u Passatu

L'usu di vetru ribbed o fluted hè unu di i tendenzi più populari di l'interior design.In ogni casu, l'usu di stu mediu nantu à i mobili era ancu diffusa in u passatu.I mobili muderni di a mità di u seculu spessu mischianu diversi materiali per creà articuli belli ma funziunali.

I disinni seranu simplificati cun un focusu in u disignu minimalista.U mobili di vetru canneratu di solitu avianu accenti nantu à i cassetti o porte di l'armadiu, cusì era più populari nantu à l'armarii di bevande è i buffet di buffet.

I mobili Art deco di l'anni 1920 è 30 presentavanu disinni geomettichi è materiali impressiunanti.Spessu averebbe forme simili à u disignu mudernu di a mità di u seculu, ma averebbe assai più dettagliu.I motivi è l'embellishments sò stati usati per aghjunghje glamour.

Ch'ella sia u almacenamentu di u salottu o i tavulini di a sala di pranzu, i pezzi di sta tendenza di u disignu eranu intricati è sofisticati.I mobili di vetru canne da questu tempu sò generalmente presentati pannelli di vetru ambra.

Idee di cuncepimentu di mobili - Vetru canneratu

Una larga scelta di mobili di vetru scanalatu hè dispunibule, cusì truverete quellu chì amate se vulete sfruttà a maiò parte di sta tendenza attuale di u disignu interiore.Sè vo circate u mobili di camera perfetta o un set di pranzu, pudete truvà u mobili di vetru scanalatu per voi.I culori più populari includenu
Verre cannelé gris fumé.

L'aspettu impressiunanti di u vetru grisgiu scanalatu hè splendidu nantu à i mobili muderni.Truverete stu materiale chic applicatu à i cassetti o porte di l'armadiu.Quandu u cuntrastu cù u rovere laminatu biancu, u vetru canneratu nantu à questa commoda Adriana Grigia è Bianca hè ghjustu stupente!

img (2)

Vetru canneratu in bronzu ambra.

Una di e più belle scelte per u disignu di l'internu per e case muderne hè u vetru fluted bronze ambra.A luce brilla nantu à u vetru in tonalità di ghjuvelli chì creanu un bellu centru in ogni stanza.A Buffet Buffet in Vetro Grigio è Amber hè grande per una sala di pranzu, salottu o corridoio.

img (4)

Styling Glass Fluted in a vostra casa

L'aspettu tattile è attraente di u vetru fluted hè utilizzatu nantu à parechji articuli.I pezzi di decoru di casa, cumpresi vasi è lampade fluted, sò un modu simplice per aghjunghje stu stile à a vostra casa.Aduprà sta tendenza di u disignu interiore in una manera piccula ma creativa permette di aghjunghje un pezzu intemporal à a vostra casa, cum'è l'Adriana Large Buffet Sideboard Ancu s'ellu s'utilice pocu in solu una piccula sezione di a fascia di u mobili, crea un accentu accattivante à u mobili. pezza facendu spiccà.

img (3)

U mobili di vetru fluted hè una di e tendenzi di u disignu interiore adattatu per parechji stili di design di casa.Pudete sceglie un pezzu d'alta qualità per u vostru salottu o cumprà una selezzione per creà un disignu cohesiu.

Cum'è cù qualsiasi tendenza di mobili, l'artighjanu hè vitale.Ogni articulu chì sceglite deve avè un finitu raffinatu è esse fabbricatu à a più alta qualità.Puderà costu un pocu più, ma pensate à questu cum'è un investimentu.Hè un investimentu chì pudete gode mentre crea u stile di casa di lussu chì avete sempre imaginatu.

A cullizzioni Adriana hè un esempiu perfettu di vetru cane cumminatu cù quercia liscia è liscia.Pudete truvà una varietà di mobili di vetru scanalatu per ogni stanza di a vostra casa in questa gamma di mobili muderni.


Tempu di post: 18-novembre-2022